KaRes/NuPuRes järjestää: Uudenmaan reserviläispiirien ampumajuoksun mestaruuskilpailu 6.8.2023

Kilpailu peruttu osallistujapulan vuoksi! Tieto jaettu 31.7.2023 klo 13.00

su 6.8. - su 6.8.2023

Nuijatie 7, 03600 Karkkila
Kovelon ampumarata

Kilpailu peruttu!

Kilpailu on tarkoitettu Uudenmaan Reserviläispiirien jäsenistölle. Sarjat Y, Y50, Y60 ja Y70.

Matkat 3x n.1,2 km vaihtelevassa, osin raskaassa hiekkamaastossa. Lähdöt sarjoittain minuutin välein. Ammunnat makuu 5 ls ja pysty 5 ls ensimmäisen ja toisen juoksukierroksen jälkeen. Kohdistusammunnat toivotaan ammuttavaksi edellisenä päivänä ajan säästämiseksi. Alueella saa ampua vain klo 10.00-15.00. Kilpailijamäärästä riippuen voidaan kohdistusammunnat suorittaa välittömästi klo 10.00 oman ampumapaikan kohdistukseen varattuun tauluun. Maalitauluina käytetään pahvisia mustatäplätauluja, joiden osuma-alue vastaa ampumahiihdon taulujen osuma-aluetta. Kilpailumaksu 15 euroa maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä käteisellä. Alueella ei ole juoksevaa vettä, mutta sinne järjestetään kantovedet kannuissa. Omakohtainen evästys. Kilpailijoiden liikkuminen rata-alueella vain merkityllä juoksureitillä sallittu, koska alueen muilla radoilla on normaalia ampumatoimintaa. Betonisella ampumapaikalla ei ole erillistä ampuma-alustaa tarjolla, jokainen kilpailija huolehtii itse oman alustansa tarpeen mukaan. Kisailijoilla on oltava voimassaoleva ampumaturva.

Ilmoittautuminen kisaan Res.liiton järjestelmän kautta jossa mainittava, kumpaan sarjaan osallistuu.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoa kilpailusta Harri Jokivirta p:0400/507062 tai Tuomo Korpela p:040/76 79 787

Ilmoittaudu tapahtumaan